Originální nářadí Eibenstock
Originální nářadí Eibenstock
  • JAK NAKUPOVAT
  • KONTROLA ZÁSILKY PŘI PŘEVZETÍ
  • OBCHODNÍ PODMÍNKY
  • REKLAMAČNÍ ŘÁD
  • PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • BLOG
  • NÁHRADNÍ DÍLY EIBENSTOCK
User Login
0
0

Košík

Kategorie

KATEGORIE

  • JÁDROVÉ VRTÁNÍ
    • DO ŽELEZOBETONU ZA SUCHA MIKRO PŘÍKLEP
    • JÁDROVÉ VRTACÍ JEDNOTKY - SETY
    • JÁDROVÉ VRTAČKY ZA SUCHA I MOKRA
    • JÁDROVÉ VRTAČKY ZA SUCHA
    • JÁDROVÉ VRTAČKY ZA MOKRA
    • JÁDROVÉ VRTACÍ POHONY
    • STOJANY PRO JÁDROVÉ VRTÁNÍ
    • JÁDROVÉ VRTÁNÍ - PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • VRTAČKY
    • DO ŽELEZOBETONU ZA SUCHA MIKRO PŘÍKLEP (Soft Impact)
    • VRTAČKY A POHONY
    • VRTÁNÍ OBKLADŮ A DLAŽBY
    • VRTAČKY PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • VRTÁKY A KORUNKY
    • KORUNKY DO ŽELEZOBETONU - MIKRO PŘÍKLEP
    • JÁDROVÉ VRTÁKY ZA SUCHA
    • JÁDROVÉ VRTÁKY ZA MOKRA
    • KORUNKY DO DŘEVA, PLASTU, KOMPOZITNÍCH A MINERÁLNÍCH HMOT
    • KRABICOVÉ VRTÁKY
    • VRTÁKY PRO OBKLADAČE
    • VRTACÍ FRÉZY
    • VRTÁKY A KORUNKY PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • STOJANY NA VRTÁNÍ
  • BRUSKY A FRÉZY
    • SANAČNÍ BRUSKY
    • BRUSKY NA BETON
    • BRUSKY POLYSTYRENU
    • BRUSKY NA OMÍTKY
    • BRUSKY SÁDROKARTONU
    • ROHOVÉ BRUSKY
    • ÚHLOVÉ BRUSKY
    • FRÉZY A DRÁŽKOVAČKY
    • FRÉZY
    • BRUSKY A FRÉZY - PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • HLADIČKY A ŠKRABKY OMÍTEK
    • ŠKRABKY OMÍTEK
    • HLADIČKY OMÍTEK
    • HLADIČKY A ŠKRABKY - PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • MÍCHADLA A MÍCHACÍ STROJE
    • MÍCHACÍ STROJE
    • MÍCHADLA RUČNÍ
    • METLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • PILY, FRÉZY, ŘEZAČKY
    • PILY
    • FRÉZY A SANACE
    • ŘEZAČKY
  • BRUSNÉ KOTOUČE
  • DRÁŽKOVAČKY
  • LEŠTIČKY A SANITACE
  • PRŮMYSLOVÉ VYSAVAČE
    • EIBENSTOCK
    • STARMIX
    • VYSAVAČE PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ EIBENSTOCK
  • NOVINKY
  • PRO TOPENÁŘE A KOMINÍKY
  • PRO OBKLADAČE A INSTALATÉRY
  • PRO PŮJČOVNY
  • NEJPRODÁVANĚJŠÍ
  • NÁHRADNÍ DÍLY EIBENSTOCK
  • VŠECHNY PRODUKTY
Skip to content
  • E-SHOP
  • NOVINKY
  • NÁHRADNÍ DÍLY
  • PORADNA
  • EIBENSTOCK HISTORIE
    • HISTORIE EIBENSTOCK
    • ZNAČKA EIBENSTOCK
    • VIDEONÁVODY
    • EIBENSTOCK ISO 9001
  • KONTAKT
  • BLOG
  • YOUTUBE
  • FACEBOOK

Menu

  • E-SHOP
  • NOVINKY
  • NÁHRADNÍ DÍLY
  • PORADNA
  • EIBENSTOCK HISTORIE
    • HISTORIE EIBENSTOCK
    • ZNAČKA EIBENSTOCK
    • VIDEONÁVODY
    • EIBENSTOCK ISO 9001
  • KONTAKT
  • BLOG
  • YOUTUBE
  • FACEBOOK

Reklamační řád

Reklamační řád – nákup na IČO

1. Obecná ustanovení

  1. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) u zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího podnikatelem (IČO).
  2. Kupující podnikatel je povinen se seznámit s tímto reklamačním řádem před uskutečněním objednávky.
  3. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s reklamačním řádem seznámil a souhlasí s jeho zněním.

2. Odpovědnost prodávajícího za vady

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá smlouvě.
  2. Vada zboží znamená, že zboží nemá sjednané nebo obvyklé vlastnosti, neodpovídá účelu, ke kterému se běžně používá, nebo neodpovídá popisu na e-shopu.

3. Kontrola zásilky při převzetí

  1. Kupující podnikatel je povinen zásilku zkontrolovat ihned při převzetí a případné vady oznámit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení.
  2. Při převzetí zkontrolujte:
    • stav obalu zásilky,
    • zda zboží odpovídá objednávce,
    • obsah zásilky – všechny objednané položky.
  3. Pokud zjistíte zjevné poškození obalu nebo zboží:
    • sepište s dopravcem zápis o škodě,
    • zásilku nepřebírejte, nebo
    • převezměte ji s výhradou a pořiďte fotodokumentaci.
  4. Převzetím zásilky bez výhrad se má za to, že zboží bylo doručeno kompletní a nepoškozené.
  5. Skryté vady je nutné nahlásit prodávajícímu do 3 dnů od převzetí zásilky.

4. Reklamace podnikatele (nákup na IČO)

  1. U zboží zakoupeného podnikatelem se uplatní záruka v délce uvedené výrobcem nebo prodávajícím, není-li sjednáno jinak.
  2. Na později zjištěné vady, které bylo možné zjistit při převzetí, nelze reklamaci uplatnit.
  3. Prodávající nezodpovídá za následné škody nebo ušlý zisk způsobený vadou výrobku.
  4. Reklamace podnikatelů jsou vyřizovány v přiměřené lhůtě, obvykle do 30 dnů.

5. Postup při reklamaci

  1. Kupující musí při reklamaci doložit:
    • doklad o koupi (fakturu nebo účtenku),
    • stručný popis vady,
    • kontaktní údaje.
  2. Doporučuje se přiložit fotografie vady pro urychlení posouzení.
  3. Zboží musí být doručeno kompletní a řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození.

6. Mechanické poškození zboží

  1. Při mechanickém poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné reklamaci nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky.
  2. Doporučuje se NEVYHAZOVAT obal – slouží jako důkazní materiál při řešení reklamace.
  3. Poškozené zboží nebo obal je nutné zdokumentovat (fotografie, video) a zaslat prodávajícímu spolu s:
    • číslem objednávky,
    • popisem poškození,
    • případně kopii zápisu o škodě sepsaného s dopravcem.

7. Vyřízení reklamace

  1. Po posouzení reklamace prodávající informuje kupujícího o způsobu jejího vyřízení (oprava, výměna, sleva, vrácení peněz).
  2. V případě opravy nebo výměny se běh záruční doby nepřerušuje, ale prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.
  3. V případě oprávněné reklamace nese náklady spojené s dopravou prodávající; v případě neoprávněné reklamace kupující.

8. Nepřevzetí zásilky

  1. Nepřevzetí zásilky není považováno za odstoupení od smlouvy. Prodávající si vyhrazuje nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním.
  2. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží jeho předáním dopravci. Riziko škody na zboží a odpovědnost za dobu přepravy přechází na kupujícího okamžikem předání dopravci.

9. Dodací podmínky a přechod rizika při přepravě

  1. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží předáním dopravci k přepravě – tímto okamžikem se zboží považuje za dodané.
  2. Nebezpečí škody na zboží a odpovědnost za dobu přepravy přechází na kupujícího okamžikem jeho předání dopravci, i když dopravu zajišťuje prodávající.
  3. Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění nebo poškození zásilky způsobené dopravcem.
  4. Termíny dodání jsou orientační, pokud není písemně sjednáno jinak. Prodávající negarantuje doručení zboží v konkrétní den, ledaže bylo výslovně potvrzeno.
  5. Kupující je povinen zásilku po převzetí zkontrolovat a případné vady nebo poškození ihned oznámit dopravci a sepsat zápis o škodě.

10. Závěrečná ustanovení

Právní vztahy se řídí občanským zákoníkem České republiky.

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího.

E-SHOP

  • JÁDROVÉ VRTÁNÍ
    • DO ŽELEZOBETONU ZA SUCHA MIKRO PŘÍKLEP
    • JÁDROVÉ VRTACÍ JEDNOTKY - SETY
    • JÁDROVÉ VRTAČKY ZA SUCHA I MOKRA
    • JÁDROVÉ VRTAČKY ZA SUCHA
    • JÁDROVÉ VRTAČKY ZA MOKRA
    • JÁDROVÉ VRTACÍ POHONY
    • STOJANY PRO JÁDROVÉ VRTÁNÍ
    • JÁDROVÉ VRTÁNÍ - PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • VRTAČKY
    • DO ŽELEZOBETONU ZA SUCHA MIKRO PŘÍKLEP (Soft Impact)
    • VRTAČKY A POHONY
    • VRTÁNÍ OBKLADŮ A DLAŽBY
    • VRTAČKY PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • VRTÁKY A KORUNKY
    • KORUNKY DO ŽELEZOBETONU - MIKRO PŘÍKLEP
    • JÁDROVÉ VRTÁKY ZA SUCHA
    • JÁDROVÉ VRTÁKY ZA MOKRA
    • KORUNKY DO DŘEVA, PLASTU, KOMPOZITNÍCH A MINERÁLNÍCH HMOT
    • KRABICOVÉ VRTÁKY
    • VRTÁKY PRO OBKLADAČE
    • VRTACÍ FRÉZY
    • VRTÁKY A KORUNKY PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • STOJANY NA VRTÁNÍ
  • BRUSKY A FRÉZY
    • SANAČNÍ BRUSKY
    • BRUSKY NA BETON
    • BRUSKY POLYSTYRENU
    • BRUSKY NA OMÍTKY
    • BRUSKY SÁDROKARTONU
    • ROHOVÉ BRUSKY
    • ÚHLOVÉ BRUSKY
    • FRÉZY A DRÁŽKOVAČKY
    • FRÉZY
    • BRUSKY A FRÉZY - PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • HLADIČKY A ŠKRABKY OMÍTEK
    • ŠKRABKY OMÍTEK
    • HLADIČKY OMÍTEK
    • HLADIČKY A ŠKRABKY - PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • MÍCHADLA A MÍCHACÍ STROJE
    • MÍCHACÍ STROJE
    • MÍCHADLA RUČNÍ
    • METLY A PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • PILY, FRÉZY, ŘEZAČKY
    • PILY
    • FRÉZY A SANACE
    • ŘEZAČKY
  • BRUSNÉ KOTOUČE
  • DRÁŽKOVAČKY
  • LEŠTIČKY A SANITACE
  • PRŮMYSLOVÉ VYSAVAČE
    • EIBENSTOCK
    • STARMIX
    • VYSAVAČE PŘÍSLUŠENSTVÍ
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ EIBENSTOCK
  • NOVINKY
  • PRO TOPENÁŘE A KOMINÍKY
  • PRO OBKLADAČE A INSTALATÉRY
  • PRO PŮJČOVNY
  • NEJPRODÁVANĚJŠÍ
  • NÁHRADNÍ DÍLY EIBENSTOCK
  • VŠECHNY PRODUKTY

AKČNÍ NABÍDKA

  • Rychloupínací nástavec G ½" i / 38006000 Rychloupínací nástavec G ½" i / 38006000
    0 out of 5
    740 Kč bez DPH
  • Rychloupínací adaptér  G ½" I - G ½" A /38004000 Rychloupínací adaptér G ½" I - G ½" A /38004000
    0 out of 5
    1.725 Kč bez DPH
  • Jádrová vrtačka pro suché i mokré vrtání max. Ø 250 mm do železobetonu s technologií SOFT- IMPACT (mikro příklep) ESD 200/ 0352W000 Jádrová vrtačka pro suché i mokré vrtání max. Ø 250 mm do železobetonu s technologií SOFT- IMPACT (mikro příklep) ESD 200/ 0352W000
    0 out of 5
    34.628 Kč bez DPH
  • JAK NAKUPOVAT
  • KONTROLA ZÁSILKY PŘI PŘEVZETÍ
  • OBCHODNÍ PODMÍNKY
  • REKLAMAČNÍ ŘÁD
  • PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • BLOG
  • NÁHRADNÍ DÍLY EIBENSTOCK
Copyright © 2025 Originální Nářadí s.r.o.
Spravovat Souhlas s cookies
Originální nářadí Eibenstock používá cookies k optimalizaci svých webových stránek.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
  • Spravovat možnosti
  • Spravovat služby
  • Správa {vendor_count} prodejců
  • Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
  • {title}
  • {title}
  • {title}