Zákazník má na výběr z následujících typů doručení:
- Česká pošta – Balík Do balíkovny
Zboží Vám připravíme k osobnímu odběru na vybraných pobočkách a depech ČP (až 120 výdejních míst, na některých místech výdej 24 hod. denně). Na speciálně označených, vizuálně odlišených přepážkách budou zásilky “Do balíkovny” vydávány přednostně. Tato služba je určena pro zásilky o hmotnosti do 20 kg. Zákazník je prodejcem vždy informován e-mailem o předání zásilky dopravci. ČP následně po zavedení zásilky do systému zasílá zákazníkovi emailem avízo o podání zásilky s číslem balíku, pro sledování průběhu přepravy. V okamžiku uložení zásilky na výdejním místě zasílá ČP avízo o uložení (e-mail/SMS). - Česká pošta – Balík Na poštu
Zboží Vám zašleme na kteroukoli z 2 600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete a na které je tato služba nastavena. Zákazník je prodejcem vždy informován e-mailem o předání zásilky dopravci. ČP následně po zavedení zásilky do systému zasílá zákazníkovi emailem avízo o podání zásilky s číslem balíku, pro sledování průběhu přepravy. V okamžiku uložení zásilky na výdejním místě zasílá ČP avízo o uložení (e-mail/SMS). Zásilka bude připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané poště následující den po dni podání již od 12 nebo 15 hodin. - Česká pošta – Balík Do ruky
Zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. Zákazník je prodejcem vždy informován e-mailem o předání zásilky dopravci. ČP následně po zavedení zásilky do systému zasílá zákazníkovi emailem avízo o podání zásilky s číslem balíku, pro sledování průběhu přepravy. Doručování probíhá následující pracovní den po podání zásilky, nejčastěji v odpoledních hodinách. V případě nepřevzetí balíku, bude zásilka uložena po dobu 7 dní na Vaší dodací poště. O tomto postupu informuje poštovní avízo ve vaší schránce. - Přepravní služba GEIS
Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby GEIS na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – GEIS a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. - Přepravní služba DPD
Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby DPD na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – DPD a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.
Převzetí zboží:
- Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození, či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky, je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu originalninaradi.cz.