Zákazník má na výběr z následujících typů doručení:
- Přepravní služba GLS
Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby GLS na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – GLS a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. - Přepravní služba DPD
Zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby DPD na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou emailu, kde bude uveden kontakt na přepravce – DPD a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.
Převzetí zboží:
- Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození, či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky, je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu originalninaradi.cz.